JALTEST SAT

Vi är medvetna om vikten av teknisk support för att lösa vissa fordonsfel. Den tekniska utvecklingen kräver att teknikern regelbundet uppdaterar sina kunskaper eller att han/hon får specialiserat stöd baserat på erfarenhet.

Därför erbjuder vi våra användare expertis och service från tekniker inom kommersiella fordon, jordbruksutrustning, materialhanteringsutrustning och fartyg, som kan hjälpa till med konsultationer, fel och/eller felmeddeland i dessa.

FJÄRRANSLUTNING.

Alla våra tekniker kan ansluta till kundens dator och ta kontroll över den för att på distans lösa olika fel som kan uppstå under diagnostiseringen.

GUIDAD REPARATION

Teknikern ger de instruktioner och riktlinjer som behövs för att lösa både de svårigheter som uppstår under diagnostiseringsprocessen och de som orsakas av olika fel i verkstäderna.

SMART ASSISTANS

Kunderna kan registrera och skicka sina förfrågningar om teknisk assistans via Jaltest Mjukvaran. Denna tjänst underlättar inte bara registrering och uppföljning av assistansförfrågningar, utan gör det också möjligt för användaren att få tillgång till originaldokumentation från de olika varumärken som Cojali arbetar med (OEM RMI).

TJÄNSTER SOM INGÅR I DET TEKNISKA STÖDET

  • Diagnostikhjälp när enheten är ansluten till fordonet.
  • Vanliga och okända fel som uppstått under processen.
  • Problem vid parameterkalibrering och mätning.
  • Stöd vid tolkning av resultat, kopplingsscheman och hydraulsystem.
  • Tillhandahållande av guider, tekniska data och reparationsrapporter.
  • Stöd vid identifiering och lösning av fel.
  • Vägledande hjälp vid demontering och reparation av delar.
  • Tester för verifiering av resultat.
  • Tips och rekommendationer från expert till expert.

YTTERLIGARE INFORMATION

Det bör framhållas att avtal om teknisk assistans inte påverkar möjligheten att begära den kostnadsfria produktsupport som Cojali erbjuder. Denna tjänst omfattar alla konsultationer som rör driften av Jaltest diagnostikutrustning innan den ansluts till fordonet:
  • Tveksamheter under installationen av programvaran.
  • Stöd under anslutningen till fordonet.
  • Produkttäckning.
  • Generering av expertläge.
© Copyright Skantz Trading Co. Autel Sverige 2022 -
Org.nr: 559217-1655
heartusercartmenuchevron-downcross-circle
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram